czwartek, 26 listopada 2015

Tajemnicza ( I Brzydka :P ) Panienka

Cześć. Dziewczynka o imieniu Kinga, w wieku dziewięciu lat ma lalkę.
Lalka była na podobiznę Violetty. ( Violetta to taki serial ) Ja szczerze za nim nie przepadam, ale co tam. Zaproponowałam, że lalkę wezmę, i coś z nią zrobię.
Planuje zrobić repaint, nie wiem, może zrobię coś z włosami, a ubrania uszyje na pewno. Na razie mam problemy ze wstawieniem zdjęcia, a wstawię takie z neta :
Tak, oto ona. Tylko, że ta, którą mam teraz jest w gorszym stanie. Polecacie coś do repaintu? Jakiś rodzaj werniksu, pędzelek, farba...                              
Szczerze, lalka mi się nie podoba. Dlatego repaint. Mam zamiar zrobić ją naturalną.

                                                                                                                                      Sushie


4 komentarze:

  1. Czemu chcesz brać lalkę dziewięciolatce? Nie podoba jej się? Niestety nie znam się na malowaniu, ale polecam forum: http://www.dollsforum.propl.eu/
    Tam jest odpowiedni temat.
    Ale może poćwicz malowanie na jakichś tanich lalkach "od chińczyka" najpierw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, poćwiczę na główkach. Ja jej zaproponowałam, bo aż niedobrze mi było. A ona ucieszyła się i.. No wiesz ^^ Niedługo zaczynam :D

      Usuń
  2. Szczerze mówiąc nie podjęłabym się repaintu cudzej lalki bez jakiegokolwiek doświadczenia w tej dziedzinie. Nie wspominając o braku specjalnych materiałach i sprzętu. Jeśli lalka jest mocno używana to polecam zrobić jej domowe spa, wykąpać, rozczesać włoski, uszyć jakiś ciuszek i oddać właścicielce. Taki eksperyment z repaintem to duże ryzyko, wymaga wiele wyprawy.

    A ile Ty masz lat Sushie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej. Kilka razy malowałam lalki, całkiem okej mi to wychodziło. Jeśli chodzi o doradzanie w sprawie werniksu, pędzelków itp. Myślałam, że znacie jakieś lepsze rzeczy, no wiesz, na rynku tego jest dużo. Jeśli chodzi o mój wiek, nie jestem jeszcze gotowa, by go podać :)
      Pozdrawiam, Sushie.

      Usuń