czwartek, 26 listopada 2015

Post Powitalny

Hej. Jak to zawsze bywa, trzeba się przedstawić. Jestem Zuzanna. Lecz proszę, żeby do mnie mówić Sushie. Sushie, ponieważ Sushi fajnie brzmi, a Susie to Zuzia. A więc to połączenie i tego, oraz tego :) Zbieram lalki, ale bardziej barbie itp. Podróbki.. Nie ważne. Nie dysponuje tak kasą! Lalki za 2 tysiaki? Jak dla mnie to przesada. Mam fashionistkę - nie żywą. Oraz jakieś tam lalki. Dzisiaj lub jutro przyjeżdża do mnie jeszcze jedna Basia, z fantastycznym ciałkiem! Niedługo zaczynam robić repaint lalce, ale to już osobny post. Może coś jeszcze dzisiaj napiszę?

                                                                                                                                Wasza Sushie ;*

1 komentarz:

  1. Witaj w blogosferze Sushie :-) Będę z ciekawością tutaj zaglądać :-)

    OdpowiedzUsuń